Gdańsk - Kartuska 18
W naszej ofercie m. in. : Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, gaśnice, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer na lotnisko, owoce, usługi konsjerża, ogrzewanie, system alarmowy, Pojemniki na śniadanie na wynos, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, taras, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, pralnia chemiczna, winda, dostęp do Internetu, Możliwe wystawienie faktury, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, śniadanie w pokoju, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, pokoje dla niepalących, meble ogrodowe, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pralnia, codzienne sprzątanie, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, obsługa pokoju, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, faks / ksero, parking, Wynajem rowerów, dostęp za pomocą kluczy, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, czujnik dymu, całkowity zakaz palenia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, sejf, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, puby, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, gry planszowe / puzzle, transfer lotniskowy, zwierzęta domowe są akceptowane, wino / szampan, przechowalnia bagażu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, całodobowa recepcja, Wi-Fi, ogród, bezpłatne Wi-Fi, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, toaleta z uchwytami, dostęp za pomocą karty, klimatyzacja, linka alarmowa w łazience, usługa prasowania, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wycieczki rowerowe, happy hour, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, pokoje rodzinne, monitoring wokół obiektu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, całodobowa ochrona, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, bar, jazda na rowerze.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 18. 8 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 12. 66 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 12. 66 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 14 mkw);
Studio 4 osobowy (4 łóżka pojedyncze, 2 duże łóżka podwójne - 60 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - So Stay Hotel, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.254536